Rower MERIDA BIG TRAIL 300 CZARNY

Rower MERIDA BIG TRAIL 300 CZARNY
  • nowość
Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 4 999,00 zł

Cena regularna:

4999.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

MERIDA BIG TRAIL 300

Niezależnie od tego, czy jeździsz od lat, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z MTB, hardtail niezmiennie zapewnia najlepszy stosunek uśmiechu do ceny. BIG.TRAIL to hardtail, który zapewnia największy uśmiech.

 

 

Nowa wersja mocnego ścieżkowego hardtaila daje jeszcze więcej frajdy. Świetny na podjazdach i zjazdach, ma mocną aluminiową ramę z udoskonaloną geometrią, widelec SR Suntour XCR34 2CR 140 mm, napęd 1 x 9 z przerzutką Shimano CUES, regulowaną sztycę i koła 29”. Baw się dobrze z Big.Trailem!

 

 

Nowy Big.Trail rządzi! Międzynarodowe rowerowe media określają go jednym z najlepszych ścieżkowych hardtaili, jest szybszy i daje jeszcze więcej frajdy niż wcześniej. Udoskonalona progresywna geometria ramy obejmuje w nowym Big.Trailu płaski 64-stopniowy kąt główki ramy i długi zasięg, co przekłada się na znakomite umiejętności zjazdowe roweru. Bardziej stromy niż wcześniej kąt podsiodłowy (76,5°) daje świetne zachowanie na podjazdach. Taki kąt pozwala zmniejszyć długość górnej rury, dzięki czemu rower nie jest zbyt długi, gdy pedałujesz na siedząco, zapewnia również mnóstwo stabilności w trudnym terenie. Manewrowanie w nim ułatwia bardzo niski przekrok. Nowa lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama TFS II z udoskonaloną progresywną geometrią ma przewody zintegrowane w systemie Wire Port, dzięki czemu są one dobrze chronione przed brudem i wilgocią. Takie rozwiązanie zapewnia również czysty wygląd roweru. Oprócz tego przewód przerzutki biegnie teraz przez dolne rury tylnego trójkąta dla estetycznego wyglądu i dodatkowej ochrony. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila. Rama ma punkty mocowania dla dwóch koszyków na bidon oraz mocowanie Trail Mount pod górną rura, które pozwala przewozić narzędzia, pompkę czy inne niezbędne przedmioty. Nowy Big.Trail jest jednym z najcichszych ścieżkowych hardtaili, w czym pomaga nowa zaawansowana osłona dolnej rury ramy. Dobrą amortyzację w Big.Trailu 300 zapewnia widelec SR Suntour XCR34 2CR o 140-mm skoku. Na trasie sprawdzi się również napęd 1 x 9 z przerzutką Shimano CUES. Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 ze 180-mm tarczami. Rower ma koła 29” Merida Comp CC II (tubeless ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Dobre prowadzenie w terenie ułatwiają opony Kenda Regolith 2,4". Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i dobrą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Comp TR II. Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki. Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach, świetna i tańsza alternatywa dla roweru z pełnym zawieszeniem. Baw się dobrze z Big.Trailem 300!

 

 

 

Progresywna geometria:

Nie tylko dostosowaliśmy rozmiary ramy do naszej obecnej kolekcji MTB, ale zajęliśmy się także geometrią BIG.TRAILA, która już wcześniej była progresywna. Udoskonaliliśmy ją, by prowadzenie w stromym i wymagającym terenie było jeszcze lepsze. Zwiększyliśmy zasięg ramy, co zgodnie z testami ma duży wpływ na stabilność roweru ścieżkowego. Zwiększyliśmy również wysokość ramy, dzięki czemu przednie koło łatwiej jest podnieść, a rower nie sprawia wrażenia zbyt rozciągniętego. Rura podsiodłowa pozostała krótka dla bardzo niskiego przekroku i jest teraz prosta, by można jak najgłębiej wpuścić sztycę, co z kolei pozwala na założenie sztycy regulowanej z dużym skokiem nawet w małym rozmiarze ramy. Daje to więcej miejsca do manewrowania na rowerze, co jest wielką zaletą, gdy teren staje się wymagający.

Ponadto zwiększyliśmy kąt podsiodłowy z 75,5° do 76,5°, to o wiele, bo średnio o 1,5° więcej niż w innych ścieżkowych hardtailach. Bardziej stromy kąt podsiodłowy zwiększa nacisk na przednie koło na stromych podjazdach, co daje dużo bardziej zrelaksowaną siedzącą pozycję nawet podczas wymagających wspinaczek. Taki kąt ułatwia również jazdę rowerem z długim zasięgiem, ponieważ dzięki temu zmniejsza się długość górnej rury. Oznacza to, że rower nie jest zbyt długi, gdy pedałujesz na siedząco, zapewnia również mnóstwo stabilności w trudnym terenie.

 

 

 

29 CALI NA CAŁEGO:

Choć zestawy mullet stają się coraz popularniejsze w świecie jazdy ścieżkowej oraz enduro, nasz BIG.TRAIL trzyma się sprawdzonych kół 29". Rozbudowane testy pokazały, że mimo iż koło 27,5" może mieć nieznaczną przewagę na trudnych ścieżkach oraz podczas przedzierania się przez skały (ze względu na większy prześwit z tyłu do poruszania się na rowerze), to jednak rower z dwoma kołami 29" jest bardziej wszechstronny. Lepiej się na nim pedałuje, ma bardziej zrównoważony rozkład wagi i wciąż jest bardzo zwinny. Odkryliśmy również, że kąt główki ramy ma większy ogólny wpływ na jazdę niż mniejsze koło, co tylko utwierdziło nas w decyzji, by postawić na koło 29" z przodu i z tyłu oraz wciąż łączyć je ze 140-mm przednim amortyzatorem.

 


2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 ze 180-mm tarczami:

Skuteczność hamowania w każdych warunkach dzięki niezawodnej konstrukcji zapewniającej stabilną i pewną pracę. Uniwersalna budowa sprawia, że hamulce pasują do wielu stylów rowerów, a stalowa dźwignia, obsługiwana dwoma lub trzema palcami, umożliwia precyzyjną kontrolę nad siłą hamowania. System został zoptymalizowany pod kątem początkujących użytkowników, oferując bezpieczne i przewidywalne działanie. Duża siła hamowania przy zredukowanym hałasie to gwarancja komfortowej jazdy w każdych warunkach atmosferycznych.

 

 

Komponenty SHIMANO CUES pewność jazdy klasy premium:

 

Komponenty SHIMANO CUES dają Ci taką samą pewność podczas jazdy jak komponenty z grup klasy premium, nie nadwyrężając przy tym Twojego portfela. To nowy standard, który pokochasz bez względu na styl jazdy. Wybierając SHIMANO CUES, możesz liczyć na wiele wspaniałych kilometrów bezawaryjnej jazdy. Komponenty CUES z odpowiednim, szerokim zakresem przełożeń, dają Ci pewność podczas jazdy w górach, na zjazdach, leśnych ścieżkach oraz w mieście.

 

 

 

 

 
Amortyzator SR Suntour XCR34 2CR Air 140mm:

Amortyzator SR Suntour XCR34 2CR to model zaprojektowany do rowerów górskich, przeznaczony do jazdy w trudniejszym terenie. Amortyzator ma możliwość pracy w zakresie 140 mm, co zapewnia dużą zdolność pochłaniania wstrząsów, szczególnie na nierównych i technicznych trasach.

Użycie powietrza jako medium amortyzującym sprawia, że amortyzator jest lżejszy, a jednocześnie oferuje możliwość dostosowania twardości poprzez regulację ciśnienia powietrza. Dzięki temu łatwiej dopasować go do wagi rowerzysty i warunków, w jakich jeździ.

System 2CR to technologia oferująca regulację odbicia (rebound) oraz blokadę skoku. Dzięki regulacji odbicia, możesz dostosować tempo, w jakim amortyzator powraca do pierwotnej pozycji po ugięciu, co jest przydatne w zależności od terenu i stylu jazdy. Blokada skoku pozwala na zablokowanie amortyzatora, co jest przydatne na szosach lub w sytuacjach, gdzie nie potrzebujesz pełnej amortyzacji.

Jest to dobry wybór dla średniozaawansowanych rowerzystów, którzy potrzebują niezawodnego amortyzatora do bardziej wymagających tras, ale jednocześnie nie chcą wydawać zbyt dużo na bardziej zaawansowane modele.

 

 

Specyfikacja techniczna

Rama

  • Materiał ramy - Aluminium
  • Widelec - SR Suntour XCR34 2CR 140 mm Air

Napęd

  • Przełożenia - 1x9
  • Przerzutka przednia - nd
  • Przerzutka tylna - Shimano CUES, U4000
  • Manetki - Shimano Cues, SL-U4000
  • Kaseta - Shimano CS-LG300, 11-46T
  • Mechanizm korbowy - Shimano Cues U4000, 32T

Hamulce

  • Typ hamulców - tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce - Shimano BR-MT200, 180mm Rotor

Koła

  • Rozmiar kół - 29"
  • Obręcze - Merida Comp CC II, 25 mm
  • Opony - Kenda Regolith , 29x2.4", 

 

Geometria 

Rozmiar S M L XL
A - Dł. górnej rury 581 mm 603 mm 630 mm 657 mm
B - Dł. rury podsiodłowej 400 mm 420 mm 445 mm 475 mm
- Kąt rury podsiodłowej 76.5° 76.5° 76.5° 76.5°
- Dł. główki ramy 100 mm 110 mm 120 mm 130 mm
- Kąt główki ramy 64° 64° 64° 64°
F - Dł. tylnego trójkąta 435 mm 435 mm 435 mm 435 mm
G - Rozstaw osi 1189 mm  1214 mm  1243 mm 1272 mm
H - Wysokość prześwitu  -  -
I - BB-Drop 70 mm 70 mm 70 mm 70 mm
J - Stack 636 mm 645 mm 654 mm 663 mm
K - Reach 435 mm  455 mm 480 mm 505 mm
L - Dł. mostka 40 mm 40 mm 40 mm 40 mm
M - Dł. korby 170 mm 170 mm 170 mm 170 mm
Geometria Trekking Wave

 

Dane techniczne

Typ zawieszenia Hardtail
Rozmiar koła 29"
Materiał ramy Aluminium

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl