Rower MERIDA BIG NINE 200 CZARNY

Rower MERIDA BIG NINE 200 CZARNY
  • nowość
Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 4 299,00 zł

Cena regularna:

4299.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

MERIDA BIG NINE 200

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 200 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano CUES 1 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC II, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Rekon Race. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

 

 

Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS IV z komfortową geometrią.

 

 

Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, lekka i sztywna o komfortowej geometrii oraz wewnętrznie prowadzonych przewodach. Ma także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. 


Hamulce hydrauliczne Shimano:

Skuteczność hamowania w każdych warunkach dzięki niezawodnej konstrukcji zapewniającej stabilną i pewną pracę. Uniwersalna budowa sprawia, że hamulce pasują do wielu stylów rowerów, a stalowa dźwignia, obsługiwana dwoma lub trzema palcami, umożliwia precyzyjną kontrolę nad siłą hamowania. System został zoptymalizowany pod kątem początkujących użytkowników, oferując bezpieczne i przewidywalne działanie. Duża siła hamowania przy zredukowanym hałasie to gwarancja komfortowej jazdy w każdych warunkach atmosferycznych.

 

 

Komponenty SHIMANO CUES pewność jazdy klasy premium:

 

Komponenty SHIMANO CUES dają Ci taką samą pewność podczas jazdy jak komponenty z grup klasy premium, nie nadwyrężając przy tym Twojego portfela. To nowy standard, który pokochasz bez względu na styl jazdy. Wybierając SHIMANO CUES, możesz liczyć na wiele wspaniałych kilometrów bezawaryjnej jazdy. Komponenty CUES z odpowiednim, szerokim zakresem przełożeń, dają Ci pewność podczas jazdy w górach, na zjazdach, leśnych ścieżkach oraz w mieście.

 

 

 

Jednorzędowy Shimano jest świetnym rozwiązaniem dla osób szukających prostoty, niezawodności i wygody

Jednorzędowy napęd Shimano to popularny wybór wśród rowerzystów, zwłaszcza w rowerach górskich. 

Napęd jednorzędowy eliminuje przednią przerzutkę, co zmniejsza liczbę ruchomych części. Dzięki temu system jest mniej podatny na uszkodzenia, a konserwacja jest prostsza.

  • Brak komplikacji z przełączaniem:

        Ponieważ jest tylko jeden zestaw koronek z przodu, nie musisz się martwić o precyzyjne ustawienie przedniej          przerzutki czy synchronizowanie zmian biegów.

  • Lżejsza konstrukcja:

    Usunięcie przedniej przerzutki i dodatkowych elementów (takich jak manetka przednia) sprawia, że cały układ napędowy staje się lżejszy, co jest istotne zwłaszcza w rowerach górskich i wyścigowych, gdzie waga odgrywa dużą rolę.
  • Większa niezawodność w terenie:

    Napędy jednorzędowe są szczególnie polecane do jazdy w trudnym terenie, ponieważ łatwiej utrzymać łańcuch w odpowiedniej linii. Mniejsza liczba elementów oznacza, że system jest bardziej odporny na zanieczyszczenia (np. błoto, kurz), co sprawia, że jest bardziej niezawodny w ekstremalnych warunkach.
  • Mniejsze ryzyko pomyłek w zmianie biegów:

    Skoro nie ma przedniej przerzutki, nie ma ryzyka, że przypadkowo wybierzesz niewłaściwą kombinację biegów (np. przejście na zbyt dużą zębatkę z przodu). Wszystko jest prostsze, a zmiana biegów odbywa się tylko na kasecie tylnej.

 


 

 

Opony MAXXXIS REKON RACE

Fabrycznie zamontowane opony MAXXIS REKON RACE to model zaprojektowany z myślą o szybkim jeżdżeniu na różnych nawierzchniach, szczególnie w warunkach cross-country i wyścigowych. Jest to opona o stosunkowo niskim profilu bieżnika, co zapewnia mniejsze opory toczenia i lepszą przyczepność na twardych nawierzchniach, ale wciąż oferuje wystarczającą kontrolę na szlakach leśnych i w lekkim terenie. Bieżnik Rekon Race jest stosunkowo płytki, ale zaprojektowany z myślą o dużej prędkości i niskich oporach toczenia. Cechuje się gęsto ułożonymi klockami, które poprawiają przyczepność w zakrętach, a jednocześnie nie opóźniają jazdy na prostych odcinkach.

 

 
Amortyzator SR Suntour XCR32 LOR:
Widelec Suntour XCR32 LOR to popularny model widelca amortyzowanego w segmencie średniej półki, przeznaczony głównie do rowerów górskich i przeznaczony do jazdy w terenie, gdzie liczy się komfort i kontrola. Jest to jeden z modeli firmy SR Suntour, która od lat produkuje amortyzatory i widelce do rowerów, ceniona za dobry stosunek jakości do ceny.
Kluczowe cechy modelu Suntour XCR32 LOR:
Lock Out – możliwość zablokowania amortyzacji, co pozwala na jazdę po twardych nawierzchniach (np. asfalt) bez zbędnego „pompowania” widelca. To przydatna funkcja, szczególnie w długich trasach, kiedy nie potrzebujemy amortyzacji na gładkich drogach.
Rebound – kontrola nad prędkością powrotu amortyzatora po jego ugięciu, co pozwala na lepsze dopasowanie widelca do różnych warunków terenowych.

 

 

Specyfikacja techniczna

Rama

  • Materiał ramy - Aluminium
  • Widelec - SR Suntour XCR32 LOR 100mm, Air

Napęd

  • Przełożenia - 1x10
  • Przerzutka przednia - nd
  • Przerzutka tylna - Shimano CUES, U6000
  • Manetki - Shimano Cues, SL-U6000
  • Kaseta - Shimano CS-LG300, 11-48T
  • Mechanizm korbowy - Shimano Cues, FC-U6000 32T

Hamulce

  • Typ hamulców - tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce - Shimano BR-MT200, 160mm Rotor

Koła

  • Rozmiar kół - 29"
  • Obręcze - Merida Comp CC II, 25 mm
  • Opony - MAXXIS REKON RACE, 29x2.25", 

 

Geometria 

Rozmiar S M L XL
A - Dł. górnej rury 570 mm 590 mm 610 mm 630 mm
B - Dł. rury podsiodłowej 370 mm 430 mm 470mm 510 mm
- Kąt rury podsiodłowej 73° 73° 73° 73°
- Dł. główki ramy 100 mm 115 mm 130 mm 145 mm
- Kąt główki ramy 70° 70° 70° 70°
F - Dł. tylnego trójkąta 440 mm 440 mm 440 mm 440 mm
G - Rozstaw osi 1069 mm  1090 mm  1110 mm 1131 mm
H - Wysokość prześwitu  -  -
I - BB-Drop 60 mm 60 mm 60 mm 60 mm
J - Stack 614 mm 624 mm 633 mm 652 mm
K - Reach 382 mm  398 mm 414 mm 429 mm
L - Dł. mostka 70 mm 80 mm 90 mm 100 mm
M - Dł. korby 172.5 mm 175 mm 175 mm 175 mm
Geometria Trekking Wave

 

Dane techniczne

Typ zawieszenia Hardtail
Rozmiar koła 29"
Materiał ramy Aluminium

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl