Rower MERIDA BIG TRAIL 500
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szukasz ścieżkowej alternatywy dla roweru z pełnym zawieszeniem? Meridą Big.Trail zgłasza swoją gotowość! To ścieżkowy hardtail, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy i zbiera świetne recenzje najważniejszych rowerowych mediów. Jego znaki rozpoznawcze to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o dużym skoku, koła 29” z masywnymi oponami oraz regulowana sztyca o dużym skoku. Wszystko to daje świetne doznania na wielu trasach. Ścieżkowy hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować. Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią. Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy. Świetną amortyzację w Big.Trailu 500 zapewnia widelec RockShox Recon Silver RL o 140-mm skoku. Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano CUES U6000, korbą Shimano CUES U6000 32 i 10-rzędową kasetą Shimano LG300 11-48. Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Gemini M530 (4 tłoczki z przodu i 2 z tyłu). Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Świetną przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Maxxis Dissector 2,4”, a prześwit pozwala założyć w tym rowerze ścieżkowym opony o szerokości nawet 2,5”. Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i lepszą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Merida Comp TR. Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki. Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach. Baw się dobrze z Big.Trailem 500!
RAMA
Materiał ramy |
Aluminiowa rama BIG TRAIL TFS |
Widelec |
RockShox Recon Silver RL |
Damper |
nie dotyczy |
Skok zawieszenia |
140mm |
NAPĘD
Napęd |
1x10 |
Przerzutka przednia |
nd. |
Przerzutka tylna |
Shimano CUES U6000 |
Manetki |
Shimano SL-MT500-L |
Kaseta |
Shimano LG300 11-48
|
Mechanizm korbowy |
Shimano Shimano CUES U6000 32T
|
HAMULCE
Typ hamulców |
Tarczowe hydrauliczne |
Hamulce |
Tektro Gemini M530 (4 tłoczki z przodu i 2 z tyłu)
|
KOŁA
Koła |
MERIDA COMP TR 29'
|
Obręcze |
Aluminium |
Opony |
Maxxis Dissector 29x2.4
|
Dane techniczne
Typ zawieszenia | Hardtail |
Rozmiar koła | 29" |
Materiał ramy | Aluminium |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.