Rower MARIN DSX 1

Rower MARIN DSX 1
  • nowość
Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 4 399,00 zł

Cena regularna:

4399.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Tworząc DSX'a mieliśmy na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób mogliśmy bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX'a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dośc płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście.

 

 

Przyjemność z jazdy

Marin DSX 1 to doskonały wybór dla kolarzy, którzy szukają roweru wszechstronnego, lekkiego, ale zarazem wygodnego do pokonywania długich dystansów, zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Dzięki napędowi 1x11, hydraulicznym hamulcom tarczowym, szerokim oponom i możliwości instalacji droppera, rower zapewnia komfort, kontrolę i wydajność w różnych warunkach. To rower idealny na przygody, które łączą asfalt z bardziej wymagającym terenem, dając radość z jazdy w każdych warunkach.

 

 

Rama i geometria:


Marin DSX 1 to rower, który wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami, takimi jak cieniowana aluminiowa rama, wewnętrzne prowadzenie linek, sztywne osie kół oraz hamulce tarczowe w standardzie flat mount. Dodatkowo, możliwość montażu bagażnika i błotników sprawia, że jest to idealny wybór dla osób szukających roweru na długie wyprawy i przygody gravelowe. Dzięki tym wszystkim cechom, DSX 1 łączy komfort, wydajność i wszechstronność w jednym wyjątkowym pakiecie.

Aluminiowa rama serii 3:

DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą określamy symbolem Series 3. Wyposażyliśmy ją w: wewnętrzne prowadzenie linek; sztywne osie kół; hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do na pozór zwykłego roweru.

Jego najważniejsze cechy to:

  • Geometria gravelowa: Została zaprojektowana z myślą o komfortowych, długich dystansach. Ma odpowiednią długość rury górnej oraz kąt główki ramy, co pozwala na wygodną pozycję, ale jednocześnie daje stabilność w terenie.
  • Wygoda: Rower został zaprojektowany z myślą o komfortowych długich wyprawach. Dzięki szerokim oponom, geometrii nastawionej na stabilność i możliwościom konfiguracji, jest to idealny wybór na przygody zarówno po asfalcie, jak i w terenie.
  • Wszechstronność: Marin DSX 1 to rower, który sprawdzi się w różnych warunkach. Dzięki lekkiej ramie, prostym manetkom, napędowi 1x11 i dużemu prześwitowi dla opon, jest to sprzęt, który poradzi sobie na drogach asfaltowych, ale także na bardziej wymagających szlakach gravelowych czy leśnych ścieżkach.

Napęd 1x11

 

  • Prosty i funkcjonalny: Napęd 1x11 to jeden z najlepszych wyborów do gravelu, zapewniający szeroki zakres przełożeń, przy minimalnej liczbie komponentów. Dzięki temu jest łatwiejszy w obsłudze, a zmiana biegów jest szybka i precyzyjna.
  • Optymalny dla różnych warunków: Napęd 1x11 oferuje wystarczająco dużą kasetę 11-51 T, co umożliwia zarówno wygodne pedałowanie na asfalcie, jak i radzenie sobie w bardziej wymagającym terenie

 
Zwiększony prześwit opon:
DSX bazowo został przez nas wyposażony w opony 700x45 mm. Zostawiliśmy Ci jednak przestrzeń do założenia gładkich opon 29x2.1''

 


 

Specyfikacja techniczna

Rama

  • Materiał ramy - Aluminium
  • Widelec - Marin Full Carbon w/ Tapered Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets

Napęd

  • Przełożenia - 1x11
  • Przerzutka przednia - Brak
  • Przerzutka tylna - Shimano Shimano Deore, RDM5100, 11-Speed
  • Manetki - Shimano Deore, SLM5100, 11-Speed
  • Kaseta - Shimano CSM5100, 11-Speed, 11-51T
  • Mechanizm korbowy - Forged Aluminum, 42T Steel Narrow Wide Chainring

Hamulce

  • Typ hamulców - tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce - Tektro HDR280 Flat Mount Hydraulic, 160mm Rotor

Koła

  • Rozmiar kół - 28"
  • Obręcze - Marin Aluminum Double Wall, 21mm Inner, Disc Specific, Tubeless Compatible
  • Opony - WTB Riddler, 700Cx45mm

 

Geometria 

Rozmiar S M L XL
A - Dł. górnej rury 536.1 569.2 592.2 615.3
B - Dł. rury podsiodłowej 430 mm 480 mm 520 mm 558 mm
- Kąt rury podsiodłowej 74 ° 74 ° 74 ° 74 °
- Dł. główki ramy 120 mm 150 mm 180 mm 210 mm
- Kąt główki ramy 69.5° 69.5° 69.5° 69.5°
F - Dł. tylnego trójkąta 425 425 425 425
G - Rozstaw osi 1024.42 mm  1060 mm  1085.4 mm  1110.9 mm 
H - Wysokość prześwitu  -  -
I - BB-Drop 80 mm 80 mm 80 mm  80 mm
J - Stack 544.4 mm 572.5 mm 600.6 mm 628.7 mm
K - Reach 380 mm  405 mm 420 mm 435 mm 
L - Dł. mostka  - -  - -
M - Dł. korby - -    -
Geometria Trekking Wave

 

Dane techniczne

Napęd jednorzędowy
Materiał widelca Carbon
Materiał ramy Aluminium

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl