Rower MARIN DSX 1
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Tworząc DSX'a mieliśmy na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób mogliśmy bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX'a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dośc płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście.
Przyjemność z jazdy
Marin DSX 1 to doskonały wybór dla kolarzy, którzy szukają roweru wszechstronnego, lekkiego, ale zarazem wygodnego do pokonywania długich dystansów, zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Dzięki napędowi 1x11, hydraulicznym hamulcom tarczowym, szerokim oponom i możliwości instalacji droppera, rower zapewnia komfort, kontrolę i wydajność w różnych warunkach. To rower idealny na przygody, które łączą asfalt z bardziej wymagającym terenem, dając radość z jazdy w każdych warunkach.
Rama i geometria:
Marin DSX 1 to rower, który wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami, takimi jak cieniowana aluminiowa rama, wewnętrzne prowadzenie linek, sztywne osie kół oraz hamulce tarczowe w standardzie flat mount. Dodatkowo, możliwość montażu bagażnika i błotników sprawia, że jest to idealny wybór dla osób szukających roweru na długie wyprawy i przygody gravelowe. Dzięki tym wszystkim cechom, DSX 1 łączy komfort, wydajność i wszechstronność w jednym wyjątkowym pakiecie.
Aluminiowa rama serii 3:
DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą określamy symbolem Series 3. Wyposażyliśmy ją w: wewnętrzne prowadzenie linek; sztywne osie kół; hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do na pozór zwykłego roweru.
Jego najważniejsze cechy to:
- Geometria gravelowa: Została zaprojektowana z myślą o komfortowych, długich dystansach. Ma odpowiednią długość rury górnej oraz kąt główki ramy, co pozwala na wygodną pozycję, ale jednocześnie daje stabilność w terenie.
- Wygoda: Rower został zaprojektowany z myślą o komfortowych długich wyprawach. Dzięki szerokim oponom, geometrii nastawionej na stabilność i możliwościom konfiguracji, jest to idealny wybór na przygody zarówno po asfalcie, jak i w terenie.
- Wszechstronność: Marin DSX 1 to rower, który sprawdzi się w różnych warunkach. Dzięki lekkiej ramie, prostym manetkom, napędowi 1x11 i dużemu prześwitowi dla opon, jest to sprzęt, który poradzi sobie na drogach asfaltowych, ale także na bardziej wymagających szlakach gravelowych czy leśnych ścieżkach.
Napęd 1x11
- Prosty i funkcjonalny: Napęd 1x11 to jeden z najlepszych wyborów do gravelu, zapewniający szeroki zakres przełożeń, przy minimalnej liczbie komponentów. Dzięki temu jest łatwiejszy w obsłudze, a zmiana biegów jest szybka i precyzyjna.
- Optymalny dla różnych warunków: Napęd 1x11 oferuje wystarczająco dużą kasetę 11-51 T, co umożliwia zarówno wygodne pedałowanie na asfalcie, jak i radzenie sobie w bardziej wymagającym terenie
Specyfikacja techniczna
Rama
- Materiał ramy - Aluminium
- Widelec - Marin Full Carbon w/ Tapered Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets
Napęd
- Przełożenia - 1x11
- Przerzutka przednia - Brak
- Przerzutka tylna - Shimano Shimano Deore, RDM5100, 11-Speed
- Manetki - Shimano Deore, SLM5100, 11-Speed
- Kaseta - Shimano CSM5100, 11-Speed, 11-51T
- Mechanizm korbowy - Forged Aluminum, 42T Steel Narrow Wide Chainring
Hamulce
- Typ hamulców - tarczowe hydrauliczne
- Hamulce - Tektro HDR280 Flat Mount Hydraulic, 160mm Rotor
Koła
- Rozmiar kół - 28"
- Obręcze - Marin Aluminum Double Wall, 21mm Inner, Disc Specific, Tubeless Compatible
- Opony - WTB Riddler, 700Cx45mm
Geometria
Rozmiar | S | M | L | XL |
A - Dł. górnej rury | 536.1 | 569.2 | 592.2 | 615.3 |
B - Dł. rury podsiodłowej | 430 mm | 480 mm | 520 mm | 558 mm |
C - Kąt rury podsiodłowej | 74 ° | 74 ° | 74 ° | 74 ° |
D - Dł. główki ramy | 120 mm | 150 mm | 180 mm | 210 mm |
E - Kąt główki ramy | 69.5° | 69.5° | 69.5° | 69.5° |
F - Dł. tylnego trójkąta | 425 | 425 | 425 | 425 |
G - Rozstaw osi | 1024.42 mm | 1060 mm | 1085.4 mm | 1110.9 mm |
H - Wysokość prześwitu | - | - | - | - |
I - BB-Drop | 80 mm | 80 mm | 80 mm | 80 mm |
J - Stack | 544.4 mm | 572.5 mm | 600.6 mm | 628.7 mm |
K - Reach | 380 mm | 405 mm | 420 mm | 435 mm |
L - Dł. mostka | - | - | - | - |
M - Dł. korby | - | - | - |

Dane techniczne
Napęd | jednorzędowy |
Materiał widelca | Carbon |
Materiał ramy | Aluminium |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.