Rower Lapierre Pulsium 6.0
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Precyzja i komfort.
Lapierre Pulsium to elegancka konstrukcja, która oferuje ciaśniejsze linie i lekką ramę z włókna węglowego, z wszechstronną koncepcją roweru odpowiednią do kolarstwa wytrzymałościowego, sportowców, a także bikepackingu. Nowy Pulsium pozwala odkryć wszystkie zalety roweru z włókna węglowego, bez ograniczeń jednej dyscypliny rowerowej. Zapewnia elegancję, komfort i dynamiczną jazdę w połączeniu z pewnością i mocą hamulców tarczowych. Pozostaje tylko jedno: Witamy w rodzinie rowerzystów!
Napęd przyszłości SHIMANO Di2
W grupie Shimano 105 Di2 zastosowano system hybrydowy: kokpit jest wolny od przewodów, natomiast pojedynczy, umieszczony w rurze podsiodłowej akumulator jest połączony przewodami z przednią i tylną przerzutką, co zapewnia absolutną niezawodność w każdych warunkach. Podobnie jak Dura-Ace i Ultegra, w nowej 105 Di2 można łatwo dostosować działanie napędu do indywidualnych potrzeb, korzystając z aplikacji Shimano E-Tube Project na smartfonie. Regulować można szybkość zmiany przełożeń i liczbę przełożeń na jednokrotne naciśnięcie przycisku oraz ustawić tryb pracy synchroniczny i półsynchroniczny.
Nowe dźwignie Dual Control Shimano 105 cechują się niezrównaną ergonomią; kierując się uwagami profesjonalnych kolarzy, Shimano wprowadziło w nich takie udoskonalenia jak podniesione osłony korpusu dźwigni oraz zmodyfikowany kształt, co zwiększa komfort i kontrolę w każdej pozycji. Poprawiono też skuteczność hamowania, dzięki lżejszej i płynniejszej pracy dźwigni oraz lepszej modulacji. W dźwigniach zastosowano opracowany przez Shimano zintegrowany, bezprzewodowy obwód, cechujący się wysokim bezpieczeństwem danych, dużą szybkością przetwarzania oraz niskim zużyciem energii. W porównaniu do innych bezprzewodowych platform system ten zapewnia znacznie mniejsze prawdopodobieństwo interferencji, szybszą zmianę przełożeń oraz dłuższy czas pracy akumulatora.
Specyfikacja techniczna
Rama
- Materiał ramy - Carbon UD SL
- Widelec - Carbon UD SL
- Skok zawieszenia -
Napęd
- Przełożenia - 2x12
- Przerzutka przednia - Shimano 105 Di2 R7150
- Przerzutka tylna - Shimano 105 Di2 R7150, 12s
- Manetki - Shimano, Shift-brake lever, 105 ST-R7120
- Kaseta - Shimano, Cassette, CS-R7100-12, MICRO SPLINET
- Mechanizm korbowy - Shimano 105 R7100, 50-34T
Hamulce
- Typ hamulców - tarczowe hydrauliczne
- Hamulce - Shimano 105 Di2 BR-R7170
Koła
- Rozmiar kół - 28"
- Obręcze - DT Swiss, E1800 Spline 30 mm, Tubeless compatible, HG Driver
- Opony - Schwalbe, One Perf, RaceGuard, MicroSkin, TLE, 32-622
Geometria
Rozmiar | S | M | L | XL |
ST (mm) | 460 | 490 | 520 | 550 |
TT (mm) | 529 | 545 | 561 | 577 |
HA ° | 71 ° | 71,5 ° | 72 ° | 72 ° |
SA ° | 74,5 ° | 74 ° | 73,5 ° | 73 ° |
RC DSC | 415 | 415 | 415 | 415 |
HT (mm) | 135 | 155 | 175 | 195 |
BB (mm) | 72 | 72 | 69 | 69 |
FRK LENGTH (mm) | 378 | 378 | 378 | 378 |
FRK OFFSET (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 |
STACK (mm) | 541 | 562 | 579 | 599 |
REACH (mm) | 379 | 384 | 389 | 394 |
WB DSC (mm) | 1002 | 1009 | 1017 | 1028 |
USER | 158-165 | 164-175 | 174-185 | 194-195 |
Dane techniczne
Napęd | dwurzędowy |
Materiał widelca | Carbon |
Materiał ramy | Carbon |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.