Rower Lapierre Pulsium 5.0 DI2 2024
Cena regularna:
15 399,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wygoda na długich dystansach
Endurance to nie tylko zdolność do wytrzymywania wysiłku fizycznego przez długi czas. To również koncepcja, w której Lapierre Pulsium 5.0 wyraża się doskonale. Dlaczego? Ponieważ ten rower szosowy na nowo odkrywa pojęcie komfortu i oferuje kolarzowi idealnie zrównoważoną pozycję, idealną na długie dystanse. Dzięki bardziej zamkniętemu kątowi rury podsiodłowej i główki ramy niż Xelius SL lub Aircode DRS, rower ten oferuje bardziej wyprostowaną pozycję, aby zadowolić fanów bikepackingu.
Podróże rowerowe, bikepacking, wyścigi ultradystansowe lub trening: nic nie jest niemożliwe dla jego geometrii ani jego cech terenowych, co oznacza, że może jeździć wszędzie (po szutrze, brukowanych drogach lub dobrze utrzymanych ścieżkach). Ten rower gdy jest w pełni wyposażony w torbę podsiodłową, torbę na rurę górną, torbę na ramę i torbę na kierownicę staje się z roweru wyścigowego rowerem idealnym na bikepackingowe przygody!
Napęd przyszłości SHIMANO Di2
W grupie Shimano 105 Di2 zastosowano system hybrydowy: kokpit jest wolny od przewodów, natomiast pojedynczy, umieszczony w rurze podsiodłowej akumulator jest połączony przewodami z przednią i tylną przerzutką, co zapewnia absolutną niezawodność w każdych warunkach. Podobnie jak Dura-Ace i Ultegra, w nowej 105 Di2 można łatwo dostosować działanie napędu do indywidualnych potrzeb, korzystając z aplikacji Shimano E-Tube Project na smartfonie. Regulować można szybkość zmiany przełożeń i liczbę przełożeń na jednokrotne naciśnięcie przycisku oraz ustawić tryb pracy synchroniczny i półsynchroniczny.
Stworzony do długich dystansów
Pulsium oferuje optymalny stosunek jakości do ceny i komfortu. Z grupą osprzętu Shimano 105, solidnymi aluminiowymi kołami i kierownicą/mostkiem Lapierre, wszystko jest zaprojektowane tak, aby jeździć przez długi czas z całkowitym spokojem.
Dzięki najnowocześniejszym komponentom, takim jak idealnie stopniowana grupa osprzętu Shimano 105, nie ma wątpliwości, że rower ten będzie partnerem każdego, w tym dla amatorów i sportowców wyczynowych, którzy chcą, aby ich trening był interesujący dzięki różnorodności!
Specyfikacja techniczna
Rama
- Materiał ramy - Carbon UD SL
- Widelec - Carbon UD SL
Napęd
- Przełożenia - 2x12
- Przerzutka przednia - Shimano 105 R7150FL
- Przerzutka tylna - Shimano 105 R7150, 12s
- Manetki - Shimano 105 Di2 BR7170 2x12s flat mount
- Kaseta - Shimano R7100 11-34T 12s
- Mechanizm korbowy - Shimano 105 R7100, 50-34T
Hamulce
- Typ hamulców - tarczowe hydrauliczne
- Hamulce - Shimano 105 BR-R7170
Koła
- Rozmiar kół - 28"
- Lapierre Road disc Alloy 622x19 with Mavic Open Disc rims Center Lock (Tubeless compatible)
- Opony - Continental Ultra Sport III SL 28-622
Geometria
Rozmiar | S | M | L | XL |
ST (mm) | 490 | 520 | 550 | 580 |
TT (mm) | 535 | 550 | 570 | 590 |
HA ° | 71.5 ° | 72 ° | 72 ° | 72.5 ° |
SA ° | 74 ° | 73.5 ° | 73 ° | 72.5 ° |
RC DSC | 415 | 415 | 415 | 415 |
HT (mm) | 155 | 175 | 195 | 220 |
BB (mm) | 72 | 69 | 69 | 67 |
FRK LENGTH (mm) | 373 | 373 | 373 | 373 |
FRK OFFSET (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 |
STACK (mm) | 557 | 575 | 594 | 618 |
REACH (mm) | 375 | 380 | 388 | 395 |
USER | 160-172 | 170-182 | 180-190 | >188 |
Dane techniczne
Napęd | dwurzędowy |
Materiał widelca | Carbon |
Materiał ramy | Carbon |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.