loadingimg

Wczytuję dane...
  • Rejestracja

Logowanie za pomocą kont zewnętrznych:

Rower Kross Evado 4.0 28" grafitowy-czerwony mat

    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena:1799,10 PLN
1999,00 PLN
Oszczędzasz: 199.90 PLN
Koszt wysyłki od: brak danych
Produkt dostępny!
  • Kross
  • Producent: Kross
  • Model: Evado 4.0
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Realizacja zamówienia: 24 godziny

Polecamy
  • Opis produktu

Brak zbędnego wyposażenia, duże 28’’ koła, opony o niskim oporze toczenia, amortyzowana konstrukcja i sportowa geometria – to wszystko decyduje o ogromnym sukcesie rowerów cross marki Kross.

Modele linii Evado należą do grupy rowerów crossowych, które pozwolą na szybką oraz przyjemną jazdę zarówno po asfalcie, jak i szutrowych drogach czy leśnych ścieżkach.

Evado 4.0 to rower wyposażony w hamulce tarczowe oraz sprawdzony osprzęt japońskiego producenta Shimano.

SPECYFIKACJA:

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Lite
WAGA 13,8 kg
WIDELEC SR Suntour NEX (skok 63mm )
TYLNY AMORTYZATOR
KOŁA
PIASTA PRZÓD Joy Tech D041DSE
PIASTA TYŁ Joy Tech D142TSE
OPONY Mitas V84 Gripper (28"x1,6", reflex)
OBRĘCZE Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Tourney FD-TY710
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Acera RD-M360
HAMULCE PRZÓD Tektro Disc MD-M300 (mechaniczny)
HAMULCE TYŁ Tektro Disc MD-M300 (mechaniczny)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano ST-TX800 (mechaniczne)
MANETKI Shimano ST-TX800 (3x8)
KORBY SR Suntour (48/38/28Tx170mm)
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH Shimano CN- HG40
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Altus CS-HG31-8 (11-32T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (640mm, 31.8 mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (DM/DL/S-90mm, M/L-105mm, XL-120mm, 7°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium amortyzowany (DM/DL/S/M/L-300, XL-350mm, 27.2mm)
STERY FP-H816 (1-1/8")
SIODŁO Selle Royal Shadow
CHWYTY Herrmans Oxy
PEDAŁY FP-917N

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.


GEOMETRIA

  
S
DM
M
DL
L
XL
  Rozmiar kół
FS Rozmiar ramy 17 17 19 19 21 23
ST Długość rury podsiodłowej 430 430 470 480 520 570
TT Efektywna długość górnej rury 572 560 582 575 597 612
HT Długość główki ramy 140 140 150 150 150 160
SA Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73 73 73
HA Kąt główki ramy 70 70 70 70 70 70
CS Długość tylnych widełek 445 445 445 445 445 445
WB Baza kół 1074 1062 1084 1072 1099 1114
REACH Reach 385 374 395 386 410 422
STACK Stack 610 610 610 619 610 619
BBDROP BB Drop 50 50 50 50 50 50

TECHNOLOGIA

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Polecamy